شلوار لاغری هات شیپر برای لاغری پایین تنه مناسب می باشد و با کیفیت بالا در بازار عرضه می شود

این شلوار لاغری نعمت از لطف خداوند متعال است ، او را بندگانش جلال می دهند و او شروع به پوشاندن آنها با برهنه خود کرده است و آنها به جای زشتی های برهنه و فجیع بودن آن ، حجاب و زیبایی دارند مانند همه کسانی که بعضی از این مشرکان را می بینند و دیگران را از تاریکی های خود می دانند.
هیچ تفاوتی بین نوارهای غربی از غربی ها در سواحل ، خیابان ها و غیره وجود ندارد و بین مشرکان در آفریقا که لکه های خود را نمی پوشانند ، همه یکی هستند و هر یک از جانوران ، یا زشت تر از جانوران هستند ، خداوند متعال فرمود: اگر آنها فقط مانند گاوها باشند ، آنها نیز بهتر هستند [الفرقان: 44 ]
در حقیقت ، بعضی از گاوها ، مانند گوسفند ، بر خلاف سایر حیوانات ، خداوند را در آفرینش خود قرار داد تا برهنه خود را بپوشانند ، اما برای کسانی که با خداوند متعال هستند ، آنچه را که می پوشند ، برای آنها ایجاد کرد ، اما آنها اصرار دارند که آشکارها را آشکار سازند.

استانداردهای طراحی و تولید مارک های شلوار جین که به اندازه و اندازه یک مرد ایده آل یا یک بدنساز متوسط ​​بستگی دارد ، روند خرید شلوار جین را برای مردانی که بزرگتر یا پایین تر از استانداردهای ایده آل هستند ، دشوار می کند.

تناسب و اندازه مناسب شلوار جین مردانه ، M و L متوسط ​​است که قطعاً مشخصات خاصی نیست که در همه مردان در سراسر جهان وجود داشته باشد.

خوشبختانه با گسترش برندهایی که بیش از اندازه و اندازه شلوار جین تولید می شوند ، مردان دیگر در اندازه شلوار جین مشکلی ندارند ، اما در انتخاب ظاهری مناسب که کاملاً با طبیعت و شکل بدن آنها مطابقت داشته باشد.

بنابراین شما کت و شلوار متناسب با فرم بدن خود را انتخاب می کنید

برای این کار ، گزارش زیر راهنمایی ، مشخصات و نوع شلوار هات شیپر جین هایی را که با بدن شما مطابقت دارد ، در اختیار شما قرار می دهد.

اصول اولیه

قبل از خرید جزئیات انواع مختلف متناسب با ماهیت هر مرد ، ابتدا همه مردان باید قبل از خرید شلوار جین مانند رنگ ، شکل و ارتفاع (فاصله بین کمربند کمر تا کف زیپ) چند نکته را در نظر بگیرند شاید شاید توجه به ارتفاع کمر شلوار از مهمترین موارد قبل از انجام فرآیند باشد خرید زیرا این برخلاف طول چیزی است که نمی توان در آن دخالت کرد.

یکی از مواردی که باعث می شود مرد کوتاه اطمینان حاصل کند که شلوار جین مناسب و ایده آل را انتخاب کرده است این است که هنگام پوشیدن شلوار احساس بلندتر می کند.

شاید دور شدن از شلوار کمر علاوه بر انواع گسترده ، گشاد و گشاد که بسیاری از آقایان کوتاه فکر می کنند بر خلاف حقیقت ، آنها را بلندتر می کند ، بنابراین پرتاب کردن خود انسان در بین متر پارچه ، هر فرصتی برای ظرافت و درخشش ظاهری ظاهری خود را می کشد.

طراح حرفه ای و بنیاد SartoriaLab نشان می دهد که شلوار لاغری هات شیپر جین متوسط ​​و بلند کمر با پاهای صاف و ساده همیشه گزینه مناسب برای آقایان کوتاه است.

شلوار لاغری هات شیپر

در شرایطی که مرد کوتاه قد می خواست شلوار جین های پاره شده را بپوشد ، که از نظر مد سال محسوب می شود ، بهتر است رنگ های روشن را انتخاب کرده و از هر رنگ تیره ای دوری کنید ، زیرا این باعث می شود مرد کوتاه کوتاه تر از آنچه ظاهر می شود باشد.

در پایان ، ما به شلوار جین ، شلوار ساده ، طرح هایی با پاهای باریک و صاف ، کمر میانی و رنگ های یکنواخت شفاف که حاوی چندین رنگ همپوشانی نیست ، علاقه داریم و بهترین شلوارهایی هستند که مناسب مردان کوتاه قد هستند.

تعریف "طول" از کشور به کشور دیگر متفاوت است ، اما معمولاً مردی که بیش از شش فوت قد داشته باشد ، قد بلند در نظر گرفته می شود ، به این معنی که وی مطمئناً از یافتن شلوارهای بلند که قطعاً متناسب با طول پاها است ، رنج می برد.

به طور کلی ، مرد قد بلند شلوار کمربند کمر و انتخاب شلوار جین لاغر یا شلوار که حاوی چاپ و تزئیناتی مانند اسپری شلوار جین است ، همراه با پوشیدن تاپ های تیره با شلوار مشکی یا تیره است ؛ یکی از معمول ترین اشتباهاتی که باعث خراب شدن ظاهر یک مرد قد بلند می شود. قدم

الکساندر ماکالا - طراح سایت خرید شخصی آقایان - معتقد است که انتخاب شلوار جین کمر تیره با پاهای صاف ، باریک و ساده که چاپ و حکاکی ندارند ، برای آقایان قد بلند بهترین است.

رابطه دشمنی بین مرد با جسم بزرگ و شلوار جین وجود دارد ، اما دیگر اینطور نیست. گرفتن اندازه مناسب و در نظر گرفتن مرد با یک ساختار بزرگ ، انتخاب رنگ های تیره که او را نازک تر می کند و اینکه بافت های استفاده شده در ساخت شلوار دارای درصد "لیکا" هستند تا از خاصیت ارتجاعی پارچه اطمینان حاصل کنند. یکی از مهمترین دستورالعمل های خرید شلوار جین مناسب ، به گفته طراح مد دانیل جانسون ، یک پا راحت و پشتیبان برای مرد قهوه ای بلند در حال حرکت است.

مطمئناً هیچ جایی برای آقایان با ساختار عظیم وجود ندارد که در مورد پوشیدن شلوار جین باریک یا لاغر فکر کنند ، البته وجود لایه های چربی در اطراف معده باعث می شود ظاهر مرد پا هنگام پوشیدن انواع شلوار باریک یا لاغر فاجعه بار باشد.


دوشنبه 7 بهمن 1398
بؤلوملر :